Opret profil Login
Stævne 25. - 26. maj 2024

Den 25. og 26. maj 2024 afholdes der ungdomsstævne i følgende kategorier: U11 A,B,C - U13 M,A,B - U15 M,A,B - U17/U19 A,B 

Der til skal der bruges flere frivillige af forskellig art. Se nedenstående liste:

  1. Dommerbord: Udkald af kampe og indskrivning af resultater i tournament software - find vejledninger her.
  2. Vagt ved boldbordet: Sidde ved boldbord og sørge for der kun bliver udleveret 1 bold ad gangen og den brugte bliver afleveret i bytte.
  3. Oprydning og rengøring: Hallen ryddes op og fejes og skraldespandende tømmes.
  4. Præmieansvarlig: Bestilling og afhentning af præmier, samt opstilling af podie mm.
  5. Præmieoverrækkelse: Ansvarlig for overrækkelse af præmier til færdigspillede rækker
  6. Opstrenger: Opstrengning af ketcher
Dit valg Antal Opgave
3/3 Dommerbord RBH - lørdag kl. 08.00 - kl. 14.00
2/3 Dommerbord Assentoft hallen - lørdag kl. 08.00 - kl. 14.00
1/3 Dommerbord RBH - lørdag kl. 14.00- slut ca. kl. 20.00
0/3 Dommerbord Assentoft hallen - lørdag kl. 14.00- slut ca. kl. 20.00
2/3 Dommerbord RBH hallen - søndag kl. 08.00-kl. 14.00
0/3 Dommerbord Assentoft hallen - søndag kl. 08.00- kl. 14.00
2/3 Dommerbord RBH - søndag kl. 14.00- slut ca. kl. 20.00
0/3 Dommerbord Assentoft hallen - søndag kl. 14.00- slut ca. kl. 20.00
1/1 Vagt ved boldbordet RBH - lørdag kl. 09.00 - 14.00
0/1 Vagt ved boldbordet RBH - lørdag kl. 14.00- slut ca. kl. 20.00
0/1 Vagt ved boldbordet Assentoft hallen - lørdag kl. 08.00 - 14.00
0/1 Vagt ved boldbordet Assentoft hallen - lørdag kl. 14.00- slut ca. kl. 20.00
0/1 Vagt ved boldbordet RBH - søndag kl. 08.00 - 14.00
0/1 Vagt ved boldbordet RBH - søndag kl. 14.00 - slut ca. kl. 20.00
0/1 Vagt ved boldbordet Assentoft hallen - søndag kl. 08.00 - kl. 14.00
0/1 Vagt ved boldbordet Assentoft hallen - søndag kl. 14.00 - slut ca. kl. 20.00
1/2 Oprydning og rengøring af hal RBH - lørdag kl. 19.30 til færdig
0/2 Oprydning og rengøring af hal Assentoft hallen - lørdag kl. 19.30 til færdig
1/2 Oprydning og rengøring af hal RBH - søndag kl. 19.30 til færdig
0/2 Oprydning og rengøring af hal Assentoft hallen - søndag kl. 19.30 til færdig
1/1 Præmieansvarlig
0/1 Præmieoverrækkelse RBH - Lørdag
0/1 Præmieoverrækkelse RBH - Søndag
1/1 Præmieoverrækkelse Assentoft - Lørdag
1/1 Præmieoverrækkelse Assentoft - Søndag
0/1 Opstrenger RBH - Lørdag
0/1 Opstrenger RBH - Søndag
0/1 Opstrenger Assentoft - Lørdag
0/1 Opstrenger Assentoft - Søndag
Seniorudvalg

Seniorudvalget skal varetage holdkampe, stævner og arrangementer for senior-spillere.

Herunder kan det i 2023-2024 være:

  • Hjemmebaneholdkampe - afvikling og indberetning af resultater
  • Julefrokost
  • Fællesspisning
  • Afslutningsfest
  • Fællesture til stævner

Det vil være op til udvalget selv,hvilke arrangementer der vil være relevante og hvor mange af dem der skal planlægges.

Der skal bruges 4-5 medlemmer.

Dit valg Antal Opgave
3/5 Udvalgsmedlem
Ungdomsudvalg

Ungdomsudvalget skal varetage holdkampe, stævner og arrangementer for ungdoms-spillere.

Herunder kan det i 2023-2024 være:

  • Planlægge hold og holdkampe sammen med træneren
  • Finde holdledere til alle ungdomshold
  • Arrangere forældremøde
  • Hjælp ved afvikling af ungdomsstævner
  • Afslutningarrangement
  • Fællesture til stævner

Det vil være op til udvalget selv, hvilke arrangementer der vil være relevante og hvor mange af dem der skal planlægges.

Der skal bruges 5-6 medlemmer.

Dit valg Antal Opgave
1/6 Udvalgsmedlem
Stævneudvalg

Planlægning og afholdelse af stævner.

I sæsonen 2023-2024 skal der afholdes 2 stævner - den 7. oktober og den 24. og 25. maj.

Opgaver i stævneudvalget:

  1. Lave og udsende invitation
  2. Modtage tilmeldinger og lave program
  3. Tage i mod afbud, eftertilmelding og ændringer
  4. Planlægning og koordinering af stævne 
  5. Bestille præmier
Dit valg Antal Opgave
1/4 Udvalgsmedlem
Sponsorudvalg

Sponsorudvalget skal skaffe klubben sponsorer.

Herunder kan det i 2023-2024 være:

  • Videreudvikle på klubbens sponsorkoncept
  • Finde og opsøge sponsoremner
  • Lave kontrakter
  • Arrangere arrangementer/event for sponsorer

Der skal bruges min. 4-5 medlemmer.

Dit valg Antal Opgave
1/5 Udvalgsmedlem
Opret profil Login